Lukijat

1. marraskuuta 2011

Talvitunnelmissa?

Heipsis mussut! Tää neiti on ihan talvitunnelmissa! Tai ehkä pikemminkin joulutunnelmissa. Oon nyt kuunnellu joululauluja aika kauan, vaikka ne alkaakin tursuta korvista ulos, kuuntelen niit silti :P Tässä ois sitten pari lemppariani (huom! nämä ei ole klassikkoja...)



Justin faniksihan mua ei saa, mutta nuo on mukavia lauluja (: Kannattaa kuunnella vaikkei se Justin suosikkeihin kuulukkaan (;

Panfussa taasen lisää roboja ja kaikenmaailman Disney otuksia saapuu kuvastoihin. 


Löisin vaikka vetoa että muistaisitte nuo robot. Mä ainakin muistan ;)

Ja hei, halloween nyt kun on ohi (HAPPY HALLOWEEN!!!!) niin ajattelin muuttaa tuota ulkoasuakin jonkin verran. Ehkä talvisemmaksi, vai takaisin syksyisemmäksi... hmmm... Mäpäs meen miettiin tätä ulkoasua niin moiks nyt!

Tassuin,

ps. Onnea kkb:t! Pokotin, HansQu_IhQ sekä Panduska ja Rootza

Tähän loppuun vielä tillervolta kopsattu juttu jossa laitetaan mallin alle miten itte sen sanois. Katotaas mitä täst tulee :P

1. Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle.
Mun siskon punanen mekko mahtuu myös mulle

2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi?
Tartteks apuu siin kirjotustehtäväs jonka bilsanope anto?

3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit.
Oke, tehää niiku sä ehotit.

4. Isäni äiti kertoi hakevansa meidät noin kello 17.45.
Mummi sano hakevansa meijät varttii vaille kuus.

5. Matkustinkin Helsinkiin linja-autolla, koska myöhästyin junasta.
Mä matkustin hesaan dösäl ku myöhästyin junast.

6. Oletko nähnyt missään isoveljeni matkapuhelinta?
Ootsä nähny mun isoveljen kännyy?

7. Ostitko sen hameen, jonka näimme viime viikolla Hennes&Mauritzissa?
Ostitsä sen hameen jonka me nähtii viime viikol hoo et ämmäl?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.