Lukijat

4. marraskuuta 2011

Tämä neiti lähtee...

...ENGLANTIIN VIIKOKSI! Aivan niin pandaseni! Olen lähdössä Englantiin viikoksi joka tarkoittaa sitä etten postaile tänne. Ja miten niin tänne? Noh, tässäpä onkin käänne (; En siis ole menossa Englantiin viikoksi vaan Englannin Panfuun. Kirjoitan Englannissa omaa Panfu blogia viikon ajan ja olen Englannin Panfussa tekemässä tehtäviä. Blogiani voitte seurailla täältä. Blogi on hiukan vaiheessa mutta ei se ole niin tärkeää (:

ja MOI! :DD Taisi tervehdys vahingossa unohtua... Tänään kummiskin bloggailen täällä vielä mutta huomenna siirrynkin Englantiin.

Mullapas oli täänän erittäin lyhyt koulupäivä. Ensin 15min matikkaa, sitten kahden tunnin koe ja vähän opinto-ohjausta (: Sitte me päästiinki kotiin.

Eipä mulla mitään ihmeellisiä uutisia sitten ollutkaan. Viikon päästä sitten nähdäänkin! Hyvää viikonloppua!

Matkailevin tassuin,





PS. Hyvää suomen Halloweenia muutes jo aikaseen! Huomennahan se on? Noh, mä oon sitä juhlinu jo kaks viikkoo sitten ja tänä maanantaina toisen kerran... :D

Tässä vielä tämmöinen hyvä biisi (:

2 kommenttia:

  1. hei olet saanut vikko blogarini paikan rikukn panfu blogi onnitelee teitä

    VastaaPoista
  2. Huh, mä jo luulin et meet oikeeseen englantiin. :D käyn liittyy lukijaks sun enkun blogissa. :)

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.