Lukijat

6. tammikuuta 2011

♥Kysely♥

Hei kaikki pandat! Onko teillä ollut mukava päivä? Mulla on ainakin paitsi että vatsa on pullollaan herkkuja :S Nyt vähän yököttää... Jaa no... Nyt varmaan pitää julkaista Panfu Awards 2010... Tässä lista vuoden pandoista:
-Perro9
-Siiri
-HannahMontana
-katak
-lovelynatalia
-Balettipanda
-Tuma(2k10)
-Pandapomo11
-Gary2
-Airfairy
-KataOmg
-Taika
-Tamapanda
-Anskumuru
-Nikke
-Nano
-Iigor
-Tillervo
-Nuppu_

Hui mikä lista!!! Onnea onnea onnea sydämeni pohjasta ♥ Teille!!! Helppis-Pandat liitto on taas saanut lisää jäseniä, kiitos KIITOS! Tänään taitaa olla onnittelu/kiittely päivä :) Sitten kun kesä tulee(jota en malta odottaa) niin on mun synttärit ja täytän 13! Ei se kovin kiva ikä oo... tai mistäs mä tiiän. Tää postaus tuli toooooosi myöhään tai siis mitä mä yleensä kirjotan koska meillä oli vieraita. Ja ne oli tooooosi myöhään täällä. Millonkohan Panfun sivu uudistuu? *hyppii tuolilla* *putoaa tuolilta* Ups... Panfussa on taas uusia vaatteita *tyrmistynyt ilme* Öhhhh... Ehhhh... Ei ne oo kovin hienoja... Ihan oikeesti, tai no mitäs mä sanon teille että millasii ne on kun voitte itekkin mennä kattomaan :D :D :D :D :_D okei nyt lopetan ton hymiöiden tekemisen... 197 päivää mun synttäreihin, tosin että Panfu on nyt juhlinut mun synttäreitä 2 kertaa ajoissa. Ja 70 päivää enää niin oon ollut 1 vuoden Panfussa. Onpas mälsää... :) :) Pistin muutes sen kyselyn(Mitä haluaisit blogiini?) joten vastatkaa. Aikaa on 18.1.2011 asti, joten aikaa riittää myös. O.O NUPPU JATKAAAAA! HÄN JATKAAAA!!!!!!!!! :))))))) Ihanaa Nuppu! Ihanaa!!! Se siitä aiheesta. Täytyy nyt kyllä mennä etten ihan vallan sekoa mutta xD
Tassutellen sekosti,
Sasse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.