Lukijat

9. tammikuuta 2011

♥nyyhkyjä ja nauruja♥

Taian ja Unen erikoisreportaasi ilmestyi tänään. Spindi loppaa ehkä bloginsa ja nyt siellä on kysely että lopettaako se sen. Kukaan ei oo vastannu Kyllä ja mä vastasin Ei. Kun menin tänään Panfuun, etsin Hannahin. He olivat jossain majassa valmistautumassa keikkaan, Niken, lovelynatalian ja muiden kanssa. Sitten tulikin katak... Huomenna muutes meijän koulu alkaa. Minä ja Spindi nimettiin huomisen sekä 5.1. päivät surkuttelupäiviksi. Jaa miksi vai? Noh, meidän yksi kaveri muutti pois 5.1. ja nyt sitten 10.1. muuttaa toinen kaveri. Harmillista kyllä. Mutta sitten erijuttuihin (en halua alkaa surkuttelemaan teidän edessänne).  Mulla on pian 650 kaveria Panfussa mutta nyt vielä on 646. Mun tietokone on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hidas että piti kirjautuu ulos. Nyt aion mennä Panfuun takaisin sillä Sporttassu on nyt Panfussa. Toivon vain että se serveri ei olisi täynnä

No nyt on nopeampaa! Tai ei sittenkään. Olin liian LIIAN hidas!!! En nähnyt Sporttassua. Mutta näin lotuksen ja mulla oli kauheeeeeen hauskaa! Sitten lupasin lotukselle että pistän Putous-ohjelman sille tänne. Oikeastaan laitan linkin.
Putous klikatkaa siis putous tekstiä niin pääsette MTV3 katsomoon katsomaan sitä. Mä ainakin tipuin tuolilta kolme kertaa ja nauroin niin paljon että olin kuolla(koska katsoin Putous-ohjelmaa nauhalta). Sitten yhessä vaiheessa Master lähti ja sanoin lotukselle näin: "lotus.master lähti" "nyyh nyyh" ja sitten hieman aikaa sen jälkeen sanoin "tuli ikävä" mutta siis ne kaikki oli vitsejä. Jonkin ajan kuluttua aloin puhua enkkua ihan huvikseen ja siitä kaaaaaauan aikaa yhteys katkesi. Sitten meninkin takaisin Panfuun. En nähnyt lotusta, masteria enkä emppaa. Yritin etsiä heitä mutta siihen tuli vain viesti että he ovat samassa huoneessa. Ei muuten ollut koska en nähnyt heitä. Kirjauduin ulos ja sitten sisään takaisin. Ei vieläkään. Mutta sitten, toivon kipinä. Seurasin masteria ja päädyin lotuksen, empan sekä itse masterin luo! Lotus teroitteli siellä miekkaansa (?!) jaaaaa... master nukkui... ja niin edelleen en muista nähkääs enää : P No mä meen nyt!

Moikks!
Tassutellen, 
Sasse

2 kommenttia:

  1. Kiva teksti Sasse.Mä repeen siitä yhä ja ei tarvii säikähtää,jos teroitan miekkaani.Mä en melkein koskaan satuta ketään miekalla,en ainakaan satuta ilman hyvää syytä

    VastaaPoista
  2. Lotus: Heheh. Toivottavasti nähään taas pian :)

    VastaaPoista

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.