Lukijat

8. tammikuuta 2011

♥Uudistettu linnan terassi♥

WoW mikä uudistus! xD Olettekos jo käyneet linnan terassilla? Mä kävin ja näin siellä sitten ollessani Jaden, Katan, panfu_janne:n, saafan, garyn... Jade kysyi olenko ysikasi ja siis olen. Jade ei tiennytkään :) Sitten me mentiin mun majaan. Yllä onkin kuva siitä. En ole vieraillut Panfussa varmaankaan 20 minuuttia enempää, kun taas ennen, saatoin olla Panfussa jopa 1 tunnin! Ei, ei kiinnostus lopahda mutta ennen linnan sisäpihan uudistusta Panfussa ei ollut mitään. KAIKILLE spindin blogin lukijoille: Spindi ei oo kirjottanu koska ei oo inspistä joten menkää nyt kaikki kirjottaa kommeihin mitä haluutte... En jaksanut lukea Paul the kidin 2/2 osaa koska mun mielestä se oli muutenkin tyhmä juttu. Näinä päivinä tai siis lähipäivinä (helpommin sanottu) tulee kisa mutta en tiedä minkälainen jotenkas en voi luvata mitään. Saattaa liittyä Secret Garden tarinaan. Noh, katsotaan mitä keksin ;) HUOMIO! Mulla on 29 lukijaaaaa! Vielä yksi niin sitten mulla onkin 30. Muistan kun aloitin tämän blogin ja kirjoitin että haluaisin edes 5 lukijaa xD aikaa on nyt sitten kulunut aiiiika kauan. : P En keksi mitään kirjotettavaa just nyt koskaaaa.... koskaaa.... No jaa... AI NIIIN! AliceOmg (Alice) Ei ole kirjoittanut koska sillä ei oo ollut aikaa. Alice kertoi mulle. 10 Liittynyttä pandaa Helppis-Pandoissa :) Kiitokset kaikille liittyneille! HUOM! SPINDI, LIITYTKÖ JOOKOS?! ET OLE LIITTYNYT JA ANNOIN YLENNYKSEN JOTEN PLIIS KORJAA ASIA LIITTYMÄLLÄ!!! SAAT KYLLÄ SEN YLENNYKSEN!!!!!!!!!   Jos haluatte: Alice voisi tulla taas kirjoittelemaan. TAI hän voi olla ikiaikainen kirjoittaja. Siis hänestä tulisi virallinen kirjoittaja. Kertokaapas mikä on teidän mielipiteene. Joudun mennä taas kohta mutta tälläista se on. Onneksi koulu alkaa vasta 2 päivän päästä joten aikaa riittää. Tässä kuussa julkaistaan sitten taas kuukauden bloggarit ja toivottavasti olisin edes loppuäänestyksessä.

Moikka nyt!

Tassuttellen,
Sasse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips! Varmaan kommentoit kun luitkin? Muistahan että kirosanoja ja muuta rumaa kieltä ei suvaita :) Vastaan kommeihin yleensä koulun jälkeen tai aamuisin.